Meest gestelde vragen
Wat te doen bij dringende problemen?
Heb je een probleem dat niet kan wachten, kijk dan of je het antwoord kunt vinden in deze vragenlijst. Is je vraag minder dringend of wil je een opmerking maken, dan kun je ons een e-mail sturen. Stuur je mail naar info@flexxit.nl. We streven ernaar je e-mail binnen 2 werkdagen te beantwoorden.
Voor vragen kun je contact opnemen via e-mail: info@flexxit.nl. We streven ernaar om binnen twee werkdagen te reageren.
Het is mogelijk om het kenteken van je reservering te wijzigen tot één uur voor aankomst. Annuleren is echter niet mogelijk.
Bij aankomst wordt je kenteken automatisch herkend en opent de slagboom vanzelf. Je hoeft geen parkeerkaart te trekken.
Een reservering is geldig vanaf 04:00 uur op de gereserveerde dag tot 03:59 uur de volgende dag.
Algemene vragen over parkeren
Het navigatieadres van de parkeerlocatie de je gekozen hebt staat in de bevestiging die je per mail ontvangt na het boeken.
Ja, je kunt vanaf 04.00 uur AM parkeren op de dag die je hebt geboekt tot 03.59 uur AM de volgende dag.
Ja, met een reservering kun je met het kenteken waarvoor is gereserveerd op de gereserveerde dag onbeperkt in- en uitrijden.
Rijd je pas na 3.59 uur AM de volgende dag uit, dan moet je bijbetalen volgens het reguliere parkeertarief van de parkeerlocatie.
Vragen over wijzigen, annuleren en verhindering
Nee, het is niet mogelijk om een reservering te annuleren.
Nee, als je verhinderd bent, om welke reden dan ook, is er geen sprake van restitutie van de gemaakte kosten.
Nee, het is niet mogelijk om een parkeerplaats voor minder validen te reserveren in de parkeerlocaties van ParknGo.
Nee, het is niet mogelijk om een parkeerplaats met elektrische oplaadvoorziening te reserveren in de parkeerlocaties van ParknGo.
Ja, het is mogelijk om met een LPG-auto te parkeren in de parkeerlocaties van ParknGo.
Vragen over de voorwaarden van ParknGo
Bij gebruik van Park + Beach ga je ermee akkoord dat jouw gegevens worden uitgewisseld om de reserveringen te kunnen maken. Je gaat ook akkoord met de voorwaarden van de parkeerlocatie van je reservering en met die van de betreffende aanbieder van mobiliteitsdiensten.
Dit gebeurt door bij je reservering de betreffende hokjes aan te vinken.
Zonder akkoord kan er geen reservering worden gemaakt.